2 Aralık 2016 Cuma

bi de bunu dinle: https://www.youtube.com/watch?v=YjMZ3HEdvvY

aptalca şeyler yazmışım değil mi sayın okur? okuyorsan her şeyi, bir zamanlar aşık olduğum adamdan daha sabırlısın bravo!



sonbaharı yaşayamadan kış geldi ve eksilmiş gibiyim. tam değilim. nerde benim kuru yapraklarım? nerde benim ankara ayazım?

seni kitaplarımın sayfalarını kıvırdığın için bile affedemiyorum, biliyorsun. karamazov'u seninle asla paylaşmam, lütfen kendine yeni insanlar ve romanlar edin. noktalama işaretlerine dikkat et. bağlaç olan de ayrı yazılır, son kez öptüm.




1) bugün çalışmadığım halde kendimi ölü gibi hissediyorum.

2)dün akşam arkadaşımın daveti üzerine açık arttırmaya katıldım. 100 yıl yaşlandım sayın okur. birileriyle bir inci setinin tatlı sudan mı yoksa tuzlu sudan mı geldiğini tartıştım(bunu neden yaptığımı bilmiyorum, evet aptalcaydı.), yugoslavyaca(öyle bir dil var mı, varsa ben uyduruyorum izninle) yazılmış tapu senedinin 7 tl(!?)ye satıldığına şahitlik ettim, yeni kelimeler öğrendim, mutlu bir köpekle tanıştım. 

3)ısrarcı insanlar hep vardı; kahve-içelim mi? sinemaya-gidelim mi? bu-kitap-eleştirisinde-bana-yardım eder misin? hadi-analog-çekime çıkalım<mı?> 
-kahve yasak. münire'de gazoz içelim.
-lütfen beni yalnız bırak, leyla ile mecnun izlediğim dönemde asla film izlemem.
-yardım etmem, git kendin yap.
-analog için film almam gerekiyor.

4)dün eve dönerken otostop çektiğim abi benden avukat olmayacağını söyledi. alınmadım vallahi sayın okur, demek öyle dedim sadece. sonra biraz kendimi anlattım, adam beni dinlemek için en uzun yollardan gitti. şükür ki bütün şehri dolaşmadık. sonunda beni takdir etti ve şans  diledi. teşekkürler koca yürekli abi!

5)dün yemek yemeyi unutmuşum, biliyor muydun?

hayatımın şu döneminde hem çok yalnızım, hem çok kalabalığım sayın okur. yeni birine kendimi anlatmak çok yorucu. kendimi 123 yaşında hissediyorum bugün. şimdi kim kalkıp aşık olacak? hem hava da soğuk. hasta ve ruhsuzum.

not; depresyonda olduğumu düşünenler için, hayır değilim. bu fotoğrafı çekerken ağlamıştım biraz. bu yaprağı sakladığımı ve az önce denize attığımı bilmeyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder